Sista natten på Bamber House!

Hej hej, nu hojtar äntligen Eskil in som surfat på mimmis bloggenergi länge nog nu! Allt är fortfarande väldigt nytt på ett paradoxalt sätt, för det känns som vi varit här i flera veckor. Jag vande mig snabbt vid att det var sommar och inte slask och har än så länge klarat mig utan traditionen att bli helt röd! (Mycket tack vare min hatt som Mimmi kanske skäms lite för men jag bär med stolt- och tacksamhet) :)

Ska jag var ärlig har jag stressat mycket sen jag kom hit, över bank och pengar men framför allt över bilen. Men allt blir bättre och bättre medan vi betar av orosmoment och nu är jag nästan extasisk! Vi har lagt en deposit på en campervan: säg hej till GLEN!

Glen är över våra förväntningar (och budget haha) och kommer vara min och Mimmis största och bästa skatt här i kiwiland, förutom varandra såklart! :D

Nu får ni hjälpa oss hålla tummarna att allt går som de ska imorgon och att detta är sista natten i en riktig säng på länge! :)

0 kommentarer