Tisdagsförvirring

 
Idag har varit en himla konstig tisdag. Eskil och jag marathonade serien New Girl igårkväll, pga den är fantastisk och Jess är min idol, så jag vaknade supertrött och vaknade så pass sent att jag åt lunch till frukost. Himla konstigt med pasta och ketchup när man nyss vaknat. Sedan var det sommarvarmt när jag väl gick hemifrån, vilket gjorde mig oerhört förvirrad. Men glad. Kom försent till min lektion och var mest inställd på det jag skulle göra senare under dagen: nämligen jobba!!! Har hittat mig ett nytt sådant och håller alla tummar o tår jag har för att jag ska få fortsätta där. Älskar att vara där nämligen!
 
 
Här är Eskils söta vovve som jag tror älskar mig. Jag intalar mig det i alla fall, eftersom hon ständigt däckar bredvid mig. Eller ber mig jaga henne. Vi är rätt bra kompisar asså
0 kommentarer