Re-cap



Förra fredagen firade vi Ingrids fössledag, att hon överlevt 19 år är ett under faktiskt. Det firades genom att flänga runt lite överallt och tillslut stöta in i dessa bekanta ansikten. Bild tagen av Hugo, tackar tackar



Här är två bilder till. Well yes we look snobby & fab

Kvällen efter hade min käre far och hans progg/punkband premiärspelning på Stenkullet, det var en upplevelse i särklass. 



Och så blev det måndag och jag var inte vid liv över huvud taget. Inte någon annan heller riktigt 


Och så blev det resten av veckan och den har mest glidit förbi känns det som. Min kusin kom hem från Indien och fyllde 20, så det har vi firat. Och så har jag varit i skolan en del, varit på intressant föreläsning och napat mycket med Eskil (se bild). 

Imorgon är det måndag igen och jag är redan trött. 
0 kommentarer