meddelande till Lissabon

 
Okej Ingrid, här kommer en liten beskrivning av mitt liv de senaste veckorna så att du hänger med i mina vilda svängar. Vad sysslar jag med egentligen då? Jag jobbar lite hela tiden känns det som, trots att jag egentligen haft en del lediga regndagar att fördriva.
 
 
Jag har hamnat på våra ställen på andra lång (vi testade nya PomPom dock! det var rätt mysigt alltså), och så har jag försökt njuta av att ha ledig tid att läsa böcker på men inte riktigt kunnat/orkat ta vara på det. Jag har äventyrat med mams och paps vid havet och på mysiga gårdsfik ute på vishan. Jag har varit med i ett spännande projekt som för mig innebar att dansa i tutú vid röda sten i solnedgången och få många intresserade blickar på mig, det var sjukt roligt. 
 
 
Och vet du vad, jag har faktiskt rullat in i någon slags vardag. En som, när jag tänker på det, känns lite vrickad men också rätt härlig. Jag har börjat bo in mig på BOB på Linnégatan och det är så jäkla mysigt, börjar lära mig göra rätt OK kaffe nu också - så skynda dig hem.
 
 
I förrgår kom Rebecka och myste med mig när jag jobbade, det ägde. Sedan promenderade vi hemåt i den nyfunna solen!!!! 

 
Här spillde vi ut rödvin, that's why Agge är fasligt lik en mupp. Och vet du vad, det stora äventyret med mitt liv i en ryggsäck börjar bli mer och mer verklighet för varje dag. Behöver inte ens dra hur taggad jag är inför detta. Hejdå, hoppas Lissabon levererar bror. Saknar dig här
1 kommentar
Ingrid

vvännen jag älskar dig, saknar dig såå mycket. Du är finast