dansa hela veckan

 
Enligt mina vänner är jag alltid sjuk (det låter ju fruktansvärt), vilket jag inte alls håller med om - men jag är sjuk rätt ofta nu för tiden, och nu har jag lyckats bli det igen (WHY?). Därför ligger jag återigen här med ångest över att inte orka, men med ett tryckande borde, att ta tag i saker och ting.
 
Men här är fyra roliga saker som händer nästa vecka (och som betyder att jag absolut måste känna mig sådär peppig och frisk):
 
- 100-dagarsfest på Storan på måndag (jippikajej, en asdyr biljett som jag typ ångrar lite men som jag bestämt mig för att ha askul för ändå, för vem vill inte dansa en måndag egentligen?)
- Nour el Refais nya föreställning "En komisk depression", också på Storan, på tisdag med mina kära föräldrar
- min bästis Ingrid fyller 19 på fredagen
- och min käre far är med i ett proggband. De har sin första spelning, sedan de återförenades förra året, nu på lördag, och det ska bli asfett.
 
Jag planerar alltså att dansa och vara glad hela veckan trots att jag inte alls hinner eller är frisk, härligt va? :-D
 
 
1 kommentar
Ingrid

JÄTTEHÄRLIGT!!!!

och hahah Mimsan, så du. "De håller inte jag med om" haha envis lilla rumpenisse.

/sitter ensam hemma, ångestar och dricker bubbel. Bra så.

Svar: Hahaha puss och kram till dig fina du/envis rumpnisse
Mimmi Virtanen