9 dagar in i april



Alltså, det är få saker som är så livsingivande som vårsolen. Genast blev trötta sura Mimmi klyschigt lycklig och satt och blundade på främmande trappa.  


Idag skulle jag gjort högskoleprovet, men vaknade med feber så fick snällt kasta de 450 spännen i sjön och stanna i min säng. Kändes ärligt talat inte jättehemskt. Jag hatar HP, haha. Det är själadödande om något 


Istället har jag läst böcker om saker jag vill hitta på i framtiden, om länder jag vill upptäcka i. Jag är så redo att ge mig av någonstans!! Och samtidigt inte. Men mest skriker min kropp JA. Så har dagdrömt mycket idag, och slökollat gamla svartvita filmer. Och ätit en halv ask Noblesse. Fråga inte varför jag är så gubbe idag


Himlen är blå och jag mår lite bättre än jag gjort tidigare i veckan, trots förkylning, det tär verkligen på min själ att vara fast i skolan. Är så ogreppbart klar med den här livsstilen nu, jag vill vidare. 

Men på måndag fyller jag 19!!! Och då är det förhoppningsvis gladare miner än såhär :DDDDD 
0 kommentarer