B to the lack

 
Invigde mina nya mocka/skinntights i lördags. Världens kap från Zara som jag norpade åt mig förra veckan. 
 
Idag köpte jag även en ny plattång, i och med nya frissan kommer jag förmodligen behöva börja lägga tid på håret - vilket jag i princip aldrig orkat göra. Men jag vill ha volym, rufs och slarviga lockar så vill man vara fin får man lida pin :-) det här blir spännande.. 
 
Imorgon väntar en lång dag i skolan, men eftersom fredagsfeelingen är på topp redan nu är jag inte särskilt sorry för det. Ska träffa Moa efter skolan (äntligen!!!) och sedan iväg under kvällen. Glatt!
2 kommentarer
Niles

Sjukt fin bild! Hoppas att fredagsfeelingen håller sig kvar och att det blir en underbar helg!

Svar: Tusen tack!!! Detsamma till dig! :)
Mimmi Virtanen

Anonym

Jag måste bara fråga! För jag vet att du är skadad och inte dansar så mycket längre, men håller du igång dansen på något sätt? Jag tänker om du stretchar mycket hemma eller gör övningar?

Hoppas förresten att din fot blir bättre och att du får dansa snart igen! Tycker det är väldigt kul när du bloggar om dans :)

Svar: Jag svarar dig i ett inlägg :) tusen tusen tack! Ska försöka blogga mer om dansen. Kramar!
Mimmi Virtanen