Le Marais-T-shirt

 
Har haft en trött och halvseg måndag, så är mest glad att den är över faktiskt. Har haft väldigt svårt att andas hela dagen tack vare den underbara pollenallergin. Men det har varit soligt och härligt och klämde in två myshäng på Hagaplan under två raster med några tjejer. Och vi har bara en vanlig dag kvar i skolan - så jag klagar inte.
 
Imorgon har jag mitt första nationella prov på gymnasiet och jag är så trött att jag glömt bort att oroa mig för det. Så vet inte om jag är nervös eller inte, har bara insett att det kommer bli jobbigt. 
 
Just nu ligger jag under en filt i hammocken i trädgården, lyssnar på en pod och har det allmänt skönt faktiskt. Förutom att det känns som att jag andas med en sten på bröstet
 
Háade
1 kommentar
Magda

skit pårej va snyyyygg du är