Q // A

Q // Hej! Hittade din blogg av en slump och blev väldigt inspirerad eftersom jag nämligen tänkt börja i balett. Tänkte bara fråga om du kanske skulle kunna skriva ett inlägg om vad man ska tänka på angående nybörjare i balett och om klädsel? Hur länge har du dansat balett och var? Vad har du på dig när du tränar balett? Var handlar du kläder, skor och sånt någonstans? Vad är det som är så bra med balett? :) Vad är dina framtidsdrömmar, ska du satsa på baletten? Kan hitta på hur många frågor som helst ;) Vill veta allt om balett!
 
A // Heej! Gud vad glad jag blev när jag såg din kommentar, taaack så mycket! Får man fråga hur du hittade min blogg då? Och det är bara att fortsätta fråga :) Men vad härligt att du tänkt börja träna världens grymmaste konstart!!! Och självklart ska jag svara på alla dina frågor, det tycker jag bara är superkul! Men jag tänkte att det blir både roligare och bättre om jag sprider ut det i olika inlägg, eftersom det blir så himla mastigt om alla svar hamnar i samma inlägg. Så håll utkik!!!
 
Kraaam
 
 
0 kommentarer