Hej, Hola and Hello

 
Oj, vad dåligt jag har uppdaterat de två senaste dagarna. Får vi ta och ändra på! Haha..
Jag kom hem för några timmar sedan efter en väldigt seg dag. Hade vår sista gympalektion på morgonen, sedan sista slöjden också (som by the way var fruktansvärd, hade vikarie som var världens häxa och åhhhh jag blev så arg, haha) sedan hade vi till sist vår sista svenskalektion. Fick reda på mitt svenskabetyg och jag är sååå överlycklig, iih. Men förutom det så har min fredag hittills varit ganska kass, så jag hoppas att det blir bättre snart. Ska iallafall in till stan nu och leta balskor med min kära mami, vi kom på att det faktiskt är bal redan på onsdag och jag har fortfarande inte klar min outfit. Stressss! 
 
Så nu måste jag dra, men uppdaterar så fort jag har något nytt att berätta, heh. Puss
 
Älska vädret förresten, aaaah
0 kommentarer