Snöslask och apstrumpor



Hej tjena mors hallå, idag är det slask. Jag har småsurat lite hela dagen, mycket på grund av just gråskalan i denna stad - men mest för att vi haft matte3 och gympa, medan jag känner att vi vuxit ur bådadera. Varför tvingas jag fortfarande in i samma typ av mönster när jag är nitton som när jag var tolv? Herrejesus vad jag blir frustrerad, haha. Men skitsamma, jag tog mig igenom det och hade en bra dag tillslut: drack varm choklad med klassfriends och stod på huvudet med Klara. Tänka sig. Sjöng till och med studentlåtar runt bambabordet, då kändes livet fint. 
 
Tips inför veckan: lyssna på jättemycket musik på jättehög volym i jättesköna hörlurar så känns allt bättre snart. ät en och annan chokladboll också kanske. och ha glada strumpor på dig, idag bodde en apfamilj på mina - blev skitglad.
0 kommentarer