Måndag

 
 
Jag måste sluta skriva om hur jag mår och att jag är sjuk och så vidare hela tiden, haha. Känns som att det är de enda jag bloggat om de senaste dagarna. Men när man inte mår bra är det liksom det enda man kan fokusera på! Och jag var alltså tvungen att stanna hemma idag också, har dock mått bättre idag så det känns skönt. Eftersom det imorgon är skolans insparksfest (som ska bli så roliiiiigt.) Vi är taggade, haha. Och då vill jag verkligen må bra och inte behöva tänka på huvudvärk eller feber, nej imorgon vill jag bara ha roligt. Och jag har saknat klassen de här dagarna jag inte träffat dem!!! 
 
Imorgon har vi bara två lektioner - gympa och matte, sedan slutar vi. Då ska jag hem direkt och vila så mycket jag kan (måste ta vara på varje lugn stund så att denna äckliga förkylning inte blir värre!!!) Sedan ska jag göra mig i ordning inför kvällen, för att sedan åka och träffa några girlfriends från klassen innan vi drar vidare senare under kvällen mot Kontiki där insparken kommer att hållas. Hoppas att kvällen blir lika bra som jag tror den kommer bli.
 
Godnatt
0 kommentarer