hejsan!

 
Kommer på mig själv med att uppskatta Göteborg som stad mer och mer ju närmre november kommer och därmed avresan härifrån. Igår när Eskil och jag promenerade hem längs hamninloppet och nästan frös öronen av oss, uppfylldes jag totalt av hur vackert det faktiskt är här. 10 poäng till hemstaden. 
 
Idag har jag min efterlängtade lediga dag efter massor med dagar med långa och tidiga pass på bob, är astrött faktiskt. Men glad! Har haft en bra vecka. Och så får jag ändå någon slags energi av att hösten gör sig påmind. Luften är så otroligt härlig att andas idag. Tänkte utnyttja den här höstenergin på olika ansvarsfulla vis, får liksom lust att storstäda och springa runt på stan och leka vuxen och dyligt. Får se hur detta urartar sig :) Ska haffa Eskil om några timmar i alla fall, innan han börjar jobba. CIAO
0 kommentarer