annars då?

 
s e d a n . s i s t : 
 
hängt, pratat och kramats med familjen min, och känt ett behov av något slags kreativitetsflöde genom skallen och därför letat mycket konst i form av penseldrag och ord. Hittat en jäkligt ball snubbe, som sysslar med just detta, vid namn Jesper Waldersten som jag (via min kära moder som befann sig på Bokmässan) fått ett meddelande ifrån. Blev SÅHÄR glad.
 
 
På dagarna hänger jag med Chico (vovven på bild) och även de andra på Bob som inte är gjorda i papier maché. Morgnarna, dagarna, kvällarna där rullar ihop och förbi och hux flux har jag nu bara en vecka kvar där innan prep-tiden inför NZ börjar... Galenpannetanke.
 
 
Och mitt i mellan (och ibland under) alla dessa timmar försöker jag vara så mycket jag kan med filuren under paraflaxet. Det är svårt när de flesta av våra dagar levs på olika håll och med helt olika arbetstider, meeen om en vecka – jävlar vad det ska mysas (ihihihoo).
 
 
Jag har också hunnit drucka lite egen kroppsvikt i öl då och då. Firat lite födelsedagar, vinkat hej till Ingrid och hejdå till Klara. Hejdå till massor med vänner förresten, herregud vad alla ska ut o flänga, inklusive jag själv. Nu får vi allt tagga ner va. Jo! Jag har klippt av håret igen också, guuuud vilken tillfredsställelse. Även hittat mysig musik under mina regnmorgnar ensam på bob. Och sett i princip varje film som går på Capitol just nu. Och köpt äventyrsgrejer till Nya Zeeland. Och sovit för lite. Känner mig totalt utmattad faktiskt. 
 
 
Aa, var ju på Kent i torsdags som sagt. Vet inte om jag återhämtat mig i själen ännu. Nä. Hejdå
0 kommentarer