Dansar, snöar och uttråkad



Hanna ovan porträtterar känslan över dagarna i skolan, dock inte över att det är snökaos (alltså andlöst vackert) i Göteborg idag. Jag vill åka pulka!!! 

Här kommer en radda av ord som kanske beskriver mina senaste dagar: 

Fredagen, evighetsdagen som aldrig tog slut men som blev asbäst faktiskt. Inte alls tack vare att jag ramlade på isfläck och tillbringade 8 h i skola, men för att Ingrid och jag drog till Dansforum för att köra loss hela kvällen och jag kände mig så friiiiii när musiken var igång


lördagen dansade jag ännu mer, fast på Twisted Feet med Eskil, och jag kände mig så himla levande trots att jag var hungrig och sur. Ballerinan provade på locking & it was good. Resten av helgen slappade jag och det var gött, såg Sufragettes på bio också - herre shit pommes vad bra. 

Nu är det vardag igen och det känns sådär, jag kollar dokumentärer om folk som lever liv jag vill leva och drömmer mig bort mycket. Men jaja, det må låta tragiskt men det är så himla härligt när göteborg är trist

1 kommentar
Frida

Usch inte kul med snökaos, vi har klarat oss i Stockholm ganska bra från det som tur är :)

Härliga bilder :)