nämen

Hej hej hej hej. Jag är trött och tankspridd som vanligt den här sommaren, men jag mår bra idag. Vad är nytt i mitt liv då?
 
 
Idag på le work lyckades jag äntligen göra ett presentabelt mönster på en capuccino som inte endast var en diffus blob, ett lasersvärd eller ett väldigt livstrött hjärta. Kul va!? Jag gjorde en liten dans för att fira, en fin stund för alla inblandade. Börjar känna mig mer och mer hemma på BOB nu och jag trivs med känslan att hösten närmar sig (det känns mysigt...) 
 
 
Denna sommar har varit olik alla andra jag tidigare upplevt, och jag kan inte sätta fingret på hur jag mår egentligen. Egentligen är jag nog relativt hysterisk inombords, men den här nyvunna friheten (och insikten om att jaha är det såhär livet är???) gör mig ofattbart lugn och nyfiken – vilket i sin tur gör mig lycklig. Den här lilla veckan inleddes med en relaxdag med Eskil, sedan en äventyrsdag med honom och Gabriel. Vi käkade saker i stan, käkade saker hemma hos G, tills vi träffade Daniel och gick på Wintergatan tillsammans. Det var fett, det laddade upp min annars sorgsamt tomma kreativitet och fick mig glad. Har till och med börjat filma igen, ska klippa lite ikväll. 
 
 
Här är Daniel live @ Götaplatsen. 
 
 
Och här är Gabriel innan kaffet blev klart. 
 
 
Och här är efter. 
 
 
Och här kraschade killen ovan och jag i måndags kväll, vilket jag inser mer och mer hur livsnödvändigt det är. Att krascha alltså. 
 
Resterande dagar denna vecka har jag jobbat, vilket har varit skönt. Jag tycker om det. På kvällarna har jag hängt lite på Göteborgskalaset (eller ja, ätit maten där), eller som igår när jag träffade Fredrika för att dricka lite öl och stötte ihop med gamla kompisar. Hamnade i Majorna tillslut, det var mysigt. 
 
Hejdå på en stund mina vänner, kramis kramis till er – vart i världen ni än befinner er :-)
0 kommentarer