Första veckan i augusti

 
Förra lördagen sade jag hejdå till två kära små kompisar, som båda ska över till andra sidan pölen och vara i USA ett tag. Först var jag hos Ludvig där en väldigt mysig middag bjöds på och väldigt mysiga människor fanns. Fick till och med höra lite sång av de tre filurerna ovan. Sedan sprang jag (bokstavligt talat) hem till Kristian också för att hinna säga hej/hejdå till honom. Det var fint. 
 
 
Efter att ha jobbat bakis i flera dagar lite här och där fick jag tillslut min efterlängtade tre-dagars-ledighet, vilken jag tillbringade med pojken ovan. Jag har upptäckt att min kärast blir provocerande stöddig när man spelar monopol med honom (se bild där han alltså viftar med sin sedelbunt). 
 
 
Sedan åkte vi till Varberg!!!! Det var superidylliskt och supermysigt. Fick gräva tårna i sanden, bländas av havet, käka glass, hålla hand och så vidare och så vidare. 
Vi var på äventyr
 
 
Sedan började jag jobba igen, lagom till regnets återkomst. På bild ser ni mina alldeles för hårt skummade capuccinos som skapades efter att jag tappat mitt nyfunna flow, men jag lade till en superfräsig orange ram så det känns okej. Varsågoda. 
0 kommentarer