Den här stunden va så magisk



Det är så jobbigt att allt jag förknippar baletten med nu för tiden är saknad. Insåg att det var två år sedan jag stod på scen, förstår ni hur lång tid det är?? Hade precis fyllt 16 då, och inte ens börjat gymnasiet. Galet vad saker och ting förändras!!!!

Men: kanske är jag tillbaka på scen inom en snar framtid. kanske är alla förändringar endast till det positiva, för hade jag inte skadat mig hade jag till exempel inte träffat majoriteten av de vänner jag har i mitt liv idag. kanske hade jag inte ens bott kvar i Göteborg. undrar verkligen vem jag hade varit, och vart jag hade befunnit mig, om jag aldrig skadat mig den där kvällen i maj 2013
1 kommentar
Emma

Ahh ser ut som en riktig tumblr-bild!!! Wheey ang foten, hoppas den är på bättringsvägen!

Svar: Taaaack Emma, hoppas jag med!!
Mimmi Virtanen