Huvudsnurr

Hej virala världen. Jag är fri, tror jag. Den senaste veckan har varit en av de mest händelsefulla någonsin i mitt lilla liv, och det känns skumt att "allt" är över. Jag är full av glädje eftersom att det är slut, men också lite sorgsen över att förändringen blev så plötslig (trots att den egentligen inte alls är det). Och så har min bästa kompis flyttat till Portugal också, den jäveln. Jag saknar henne ungefär lite hela tiden, men jag vänjer mig nog snart. Vi är rätt bra på att snacka i telefon. Vi klarar oss fint hoppas jag. 
 
Idag har jag jobbat, hade två lediga dagar efter min stora dag – sedan var det pang rätt på boom bam. Funderar konstant kring vilket sorts äventyr det blir i höst också, har till och med fått mig en backpackerryggsäck i studentpresent. Okej livet, nu kör vi
 
1 kommentar
Ingrid

du å jag i vått och tort!!!! SAKNAR DIG!!!! ÅH!!! Men som sagt har gött internet här, så vi kan snacka om allt ändå!! love u!

Svar: love u!!!!!!!
Mimmi Virtanen