Det regnar ibland

 
Alltså såhär, jag befinner mig i något slags vakuum just nu. En drös nära o kära åker (och en del flyttar) utomlands och andra har precis kommit hem från sina äventyr, jag själv känner mig lite fast just nu. Det mesta jag gör känns lite vilse liksom. Jag har inbillat mig att min (annars kära) hemstad naglat fast mig, trots att det bara gått tre veckor sedan jag tog studenten. Jag vill ju bara iväg, men vi får knega ett tag till alltså. Det är rätt jättedyrt att ta sig till andra sidan jorden, surprise surprise. Och då känns fan Göteborg extra grått och tråkigt, det har varit några regniga, långsamma veckor faktiskt, det ska jag inte vara tyst om. 
 
 
Men jag jobbar på det lilla haket jag kommit att verkligen tycka om och jag hittar på roliga saker, trots att sommarkänslan ekar med sin frånvaro. Och så blev jag sjuk på midsommar också, vad är det för jävla otur va. 
 
 
Idag har jag käkat lunch med Carrebarre som var lika förkyld som jag och ikväll ska jag mysa med Eskil. Och imorgon ska jag göra en jättespännande grej, har lyckats bli rätt nervös alltså.. Nu får vi se vad denna kära vecka har att ge, yuho!
0 kommentarer