Livet ba hallååå



Jag är relativt traumatiserad från det faktum att jag ännu en gång tvingar mig iväg till skolan och stannar där tills jag inte längre måste. Jahopp, min frihet var tydligen bara tillfällig. Jag är liksom inte längre sugen på att slussas in i stress, måsten och plats jag vuxit ifrån - longing for studenten very much thank you. 

Men, inte deppa ihop, för imorgon är det fredag och då ska jag dansa för första gången på megalänge och jag börjar bli lite nervös. De få dansskolor som finns i gbg kör gratis provklasser de närmsta veckorna, så imorgon är det någon slags contemporary ballet och floorwork jag ska ska ge mig in i, och på lördag ska jag utforska Twisted Feet. 

Och idag googlade jag framtidsgrejer, läskigt huh? Känns jättekonstigt att jag är på egen hand snart. 
0 kommentarer