Ballet is ballin'

 
Hanna och jag in motion på Balettakdemien, år 2012. 
 
(Redan då var Nathalies stödstrumpa pådragen på vänsterfoten..)
En liten update om skadan: jag mår bättre. Mycket bättre faktiskt. Hade väldigt ont i nästan två veckor efter kortisonsprutan i fotleden, men nu har det börjat släppa *peppar peppar*. Kunde till och med vara med och göra lite fysövningar på idrotten idag, fighter! Äntligen. Dock ska jag tillbaka till min käre ortoped om två veckor så vågar inte träna särskilt hårt innan dess eftersom jag inte riktigt vet hur läget är inne i leden ännu. 
 
Men det jag ville få fram var: en liten update, samt tusen tusen tack för era värmande kommentarer angående dansen och skadan :') Blir så glad. Och som efterfrågat ska jag såklart börja skriva mer om dansen och svara på de frågor jag fått. Har varit lite svårt för mig att skriva om detta tidigare då det gjort lite ont i hjärtat actually, väldigt jobbigt för mig att inte få utöva det jag älskar. Men tack tack tack
 
KRAM
0 kommentarer