Ville säga hej



- Såhär såg jag ut när jag sprang ner på stan i söndagskväll med Agnes - 

Bloggen har legat lite åt sidan den senaste tiden, och det kommer den göra några få dagar till tyvärr. Mycket på grund av att jag inte har någon dator med mig hit till Växjö. Och för att jag inte har någon lust att lägga de timmar som krävs för att driva en riktigt bra blogg nu när Sverige bjuder på Medelhavsvärme och sol varenda dag. Så just nu bloggar jag endast för att hålla mina vänner, som är på andra håll i världen, uppdaterade + för min egen skull såklart. Bloggen är min dagbok på många sätt. Men be patient - jag kör en nystart med bloggen snart =) 

-----------------------------------

IDAG: Vaknade hos mormor, åt frukost tillsammans och klagade över molnen på himlen, gick ner på stan (älskar stan i Växjö), åkte sedan till vårt landställe där vi tillbringade resten av dagen (klagade över värmen) och kvällen (klagade över myggen) tillsammans med släkt. Det blev mycket grill, samt mys med kusin. 


En liten kusse och jag i ösregnet :) 
0 kommentarer