Alltså ÄNTLIGEN

 
 
Bilder från vintern 2012
 
Den här veckan tänkte jag ta den första balettklassen sedan mitten av juli!!! Foten känns mycket starkare och friskare efter all sjukgymnastik jag har hållt på med de senaste månaderna, så jag ska ta och testa och se hur det känns. Håller tummarna för att allt ska gå bra.. Är så himla rädd för att sträcka upp skadan eller något sådant igen dock... Men just nu är jag bara helt överlycklig att jag ÄNTLIGEN ska få dansa igen!!!! Kan inte fatta att det gått så långt tid. TAGGGGA
 
1 kommentar
Anonym

Kollade tillbaka i din blogg och har ytterliggare några dansfrågor till dig... Innan du skadade din fot och dansade så mycket, tränade du dans utöver dansen? Alltså stretchade och så hemma? Då menar jag inte vanlig stretch utan stretch med benet upp, skorpionen osv? :)