Inez

 
/ Bilden ovan blev av någon anledning jätteliten? /
 
Fy vad dåligt jag har uppdaterat er idag, men jag har haft fullt upp. Har nämligen träffat min nyfödda underbara kusin Inez och varit hemma hos dem hela kvällen. Åååh jag aldrig sett något sötare, hon är helt breath taking vacker och man kan liksom sitta och bara kolla på henne hur länge som helst. Ville bara ta med henne hem, haha.
Myste även massor med Lukas, min andra kusin, och vi hade det så braaa allihopa. Massa kärlek till min fina släkt.
 
Jag hade massor av tidsinställda inlägg planerade för er idag, men jag glömde att publicera dem, heh. Så de kommer dyka upp imorgon istället då. Nu ska jag göra klart det sista av dagens styrkeövningar för mage, rygg och ben. Så det känns riktigt gött! Imorgon ska jag träffa Carin tror jag - godnatt!
 
 
 
0 kommentarer