••••

SHOE • WANTIES
 
SHOE • WANTIES by fotoflimmer featuring a nike footwear
 
Det finns så galet mycket skor jag vill ha just nu. Men dessa står faktiskt högst upp på min lista ATM. Mest akut är ett par låga vita converse eftersom mina gamla helt har säckat ihop, allt tyg inne i själva skon har åkt av.. Och så ett par bra och bekväma skor för mina fötter (som till exempel något av paren till höger.) Jag har både spanat in ett par Nike Free Run och ett par New Balance. Egentligen är ju Nike bättre för fötterna, men det är så många som har dem, plus att man känner sig som att man ska ut och springa typ heh. Men de New Balance-skorna jag vill ha har inte kommit in i butik ännu.. Och har ingen aning om de kommer det heller.
Men i höst kommer jag definitivt vilja inskaffa mig ett par Vans också, helst de svartglittriga - tycker de är sjukt balla. Så det är bara att börja spara, haha. 
 
 
0 kommentarer