This is ME

Hej på er! Jag heter Mimmi Virtanen och är femton år gammal. Jag har i mer än ett år drivit en blogg som ni kan hitta HÄR, men jag har länge funderat på att starta om och lämna den gamla bloggen bakom. Så för några dagar sedan  bsetämde jag mig för att starta den här bloggen och helt enkelt göra en nystart!
 
Jag dansar balett fem gånger i veckan, så det är det jag lever för. Så dansen tar upp en stor del av mitt liv, men jag håller även på mycket med fotografering och spenderar självklart massa tid med mina underbara vänner! Jag är också världens modenörd, jag kan spendera timmar med att bläddra i olika tidningar, tumblr's, bloggar och så vidare efter inspiration. Jag försöker att lägga upp biler på vad jag har på mig varje dag, som en inspiration till er, och jag uppdaterar så ofta jag hinner. Så ni kan räkna med massor av härliga inlägg under dagarna.
 
Hoppas att ni tycker min blogg verkar intressant och att ni fortsätter läsa min blogg. Kommentarer från er läsare är det bästa som finns, det lyser verkligen upp en hel dag!
0 kommentarer