Vad jag gör just nu:

 
1. Har precis varit ute på en powerwalk (som för övrigt kändes väldigt gött, första gången jag kunde ta på mig löparskorna på en månad.. hatar att vara skadad ja)
2. Har nu slagit upp spanskaböckerna och känner mig redan skoltrött. Haha nä då, jag kan faktiskt tycka att det är lite mysigt att plugga, anteckna osv. nu i början av terminen. Men det känns ju otroligt segt att göra det på en lördagkväll.. Men jag har så mycket på gång nästa vecka så jag måste prioritera.... Så det är tur att man kan lyssna på lite go musik samtidigt iallafall.
3. Ska nog alldeles strax äta middag med la familia, är faktiskt riktigt hungrig nu!! 
4. Ska kanske gå ner till gymmet och fixa ett gymkort (om det är någon personal där vid den här tiden, haha) med pappa. Annars kommer vi nog bara hyra någon film eller så. Ska bli så skööönt att bara ta det lugnt med familjen ikväll!
0 kommentarer